Brug Lendmes kundeservice

Måske er det første gang, du skal ud og optage et lån, måske er det længe siden, du sidst lånte penge eller måske har du nogle lån i forvejen og har svært ved at overskue dine muligheder for samlelån. Uanset hvorfor du er på udkig efter billige lån, kan det være vanskeligt at gennemskue lånemarkedet alene. Hos Lendme står vi klar til at hjælpe dig og besvare store og små spørgsmål om lånemarkedet og ansøgningsprocessen.

Få hjælp ad tre veje

Overordnet kan du få hjælp på tre måder hos Lendme: du kan skrive en mail på kundeservice@lendme.dk, du kan ringe til os mellem kl 10 og 16 på 70 60 62 62, eller du kan chatte med os på vores hjemmeside lendme.dk.

Du kan bruge de tre indgange som du har lyst, men her kommer et par gode råd til at hjælpe os med at hjælpe dig.

#1 E-mail

E-mail er ofte den letteste måde at få hjælp på. Den er åben døgnet rundt, og vi svarer løbende - også i weekenderne. Her kan du skrive med spørgsmål til Lendmes service, tekniske problemer, spørgsmål til din ansøgning eller processen omkring udbetaling af dit lån.

Fordelen ved e-mail er, at du kan skrive døgnet rundt, og at du samtidig kan modtage vores svar døgnet rundt og læse det, når det passer dig. Du er altså ikke afhængig af vores åbningstider eller af at være ved telefonen.

Vær opmærksom på at e-mail egner sig dårligt til mange efterfølgende spørgsmål. Du kan gøre det nemt for os at hjælpe dig, hvis du sørger for at beskrive dit problem grundigt og give os oplysninger til at finde din sag i systemet. På den måde kan vi hjælpe dig med det samme.

#2 Telefon

Telefon er god, hvis du har et akut problem inden for vores åbningstid 10-16, eller hvis du har uddybende spørgsmål til en e-mail. Over telefonen kan vi hjælpe dig med det samme, og i mange tilfælde kan vi også afhjælpe tekniske problemer, mens vi har dig i røret.

Hvis du har brug for hjælp til at udfylde en ansøgning eller godkende et lån, er det godt at have dit NemID og oplysninger om bolig og økonomi klar ved hånden.

Ulempen ved telefon er, at vi ikke umiddelbart kan sende dig informationer. Derfor vil det ofte være nødvendigt at følge samtalen op med en mail.

#3 Chat

Vores chatfunktion er rigtig god til korte spørgsmål eller tekniske problemer. Gennem chatten får du hjælp direkte på hjemmesiden,og vi kan sende dig link til din ansøgning direkte.

Du finder chatten, når den er åben, som en lille talebobel i nederste højre hjørne af skærmen på din telefon eller computer, når du besøger vores hjemmeside.

Samtidig har både du og vi mulighed for at stille uddybende med det samme, så vi kan få problemer løst i én omgang.

Det kan vi hjælpe med

Vi hjælpe med alt lige fra generelle råd om at ansøge om lån til konkrete spørgsmål til din individuelle ansøgningsproces.

Mange af de mest almindelige spørgsmål kan du finde svar på direkte på vores hjemmesiden under spørgsmål og svar, og på vores blog kan du læse om gode råd og baggrundsinformation, inden du ansøger om lån.