Klager

Hos Lendme lægger vi stor vægt på, at du som bruger får en god oplevelse, og at vi lever op til dine forventninger i forhold til kundeservice og brugeroplevelse. Derfor vil vi meget gerne høre fra dig, hvis du imod forventning ikke skulle have fået den oplevelse, som du havde håbet.

Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du imod forventning ikke skulle have fået den oplevelse, som du havde håbet.

Behandling

Hvis du som bruger oplever, at Lendme ikke lever op til det lovede eller har begået en fejl, må du meget gerne sende en mail til info@lendme.dk, hvor vi vil bede dig oplyse dit fulde navn, samt årsagen til din klage.

Vi vil herefter bestræbe os på at håndtere din klage hurtigst muligt. Afhængigt af hvad klagen drejer sig om, kan behandlingstiden være længere end 14 dage, og vi vil i sådanne tilfælde pr. e-mail informere dig om vores forventede svartid. Du vil modtage Lendmes svar på din henvendelse skriftligt via e-mail.

Indsendelse

Klager sendes til:

MNW ApS
Applebys Plads 7
1411 København K

eller pr. e-mail til: info@lendme.dk