Ansøg her

Kundeservice

Kundeservice hjælper dig videre med din ansøgning eller svarer på dine spørgsmål, når de opstår. Har du eksempelvis brug for hjælp til at udfylde en ansøgning, spørgsmål til dine lånetilbud eller bare et generelt spørgsmål, sidder vi klar til at hjælpe dig.

Sidst opdateret: 3. januar 2022 | Læsetid: 1 minutter

Har du brug for hjælp eller spørgsmål, du mangler svar på kan du altid kontakte os direkte på kundeservice@lendme.dk eller telefon 70 60 62 62.

Telefonerne er åbne alle hverdage fra kl. 10 til 16.

Du kan derudover finde svar på nogle af de mest stillede spørgsmål nederst på siden.

3 oftest stillede spørgsmål

Vi får rigtigt mange spørgsmål hver eneste dag, og nogle af spørgsmålene går også igen.

Her kan du se svarene på tre af de mest stillede spørgsmål.

Hvor meget kan jeg søge om at låne?

Du kan søge op til 500.000 kr, hvis du ønsker et nyt forbrugslån. Hvis du gerne vil samle dine eksisterende lån, kan du søge op til 500.000 kr.

Du kan ikke søge mindre end 10.000 kr.

Du kan prøve vores låneberegner, hvis du vil have en ide om, hvad det koster at låne.

Hvordan logger jeg ind og færdiggør min ansøgning?

Når du vil færdiggøre en ansøgning, skal du blot gå til log ind siden. Her indtaster du dit CPR-nummer og trykker på SEND.

Herefter modtager du både en mail og en SMS, som du kan klikke på for at færdiggøre din ansøgning.

Jeg har søgt tidligere - Hvornår kan jeg søge igen?

Du kan i udgangspunktet lave en ny ansøgning med det samme.

Du kan dog kun have én aktiv ansøgning ad gangen.

Unfortunately we currently aren't able to provide you with an English translation of our entire site and application form.

Instead you can read about us and apply on our English language page, which you will find here.

If the page doesn't answer your questions feel free to call us on 70 60 62 62 or send an email on kundeservice@lendme.dk.

Our customer service team will happily answer your questions in English.

We're reachable by phone during weekdays between 10 am and 4 pm.

FAQ
A:

Det tager typisk 2-3 minutter at udfylde ansøgningsskemaet hos LendMe.

Vi hjælper dig med at spare både tid og penge ved at sammenligne lånetilbud, da du kun behøver at lave én ansøgning for at få et overblik dine muligheder.
A:

Det er gratis og uforpligtende at bruge LendMe.

Da bankerne kæmper om at give dig det bedste tilbud, vil du i mange tilfælde opleve, at du får et bedre tilbud gennem LendMe, end hvis du søgte direkte hos banken.
A:

Du kan søge om penge til lige præcis det, du ønsker. Det gælder uanset, om det er renovering af huset, bil, båd, rejser eller noget helt femte.

Du har også mulighed for at samle eller refinansiere et eller flere eksisterende lån til en bedre rente.
A:

Renten afhænger af bankernes vurdering af dine indtastede oplysninger samt din kreditværdighed.

Bankerne vurderer ansøgninger individuelt, og derfor vil tilbuddene altid være skræddersyet til dig.

Renten starter på 3.6%, mens den højeste rente er på 20.99%
A:

Du har til altid mulighed for at indfri hele - eller dele af - dit lån før tid - uden ekstra omkostninger.
A:

Ja.

Det kan være en fordel at ansøge om et lån med en medansøger.

Hvis du ansøger sammen med en anden, eksempelvis din partner, forælder eller ven vil du modtage bedre lånetilbud.
A:

Der er få krav, som du skal opfylde for at kunne søge:

- Du skal være over 18 år.

- Du skal have et gyldigt NemID.

- Du må ikke have hemmelig adresse.

- Du skal have et cpr-nummer og være registreret i folkeregisteret.

- Du skal have fast bopæl i Danmark. Ekskl. Grønland & Færøerne.

A:

Vi sender og modtager alle informationer krypteret, og opdaterer hele tiden vores systemer for at opnå den højeste datasikkerhed.

Vi behandler altid dine personoplysninger sikkert og fortroligt, ligesom vi selvfølgelig overholder al lovgivning ift. datasikkerhed.
A:

Nej.

Du kan kun søge om usikrede lån gennem LendMe.