Er dit CPR nummer er i brug?

Oplever du at blive mødt med meddelelsen “dit CPR nummer i brug”. Så har vi her samlet nogle eksempler på, hvad det skyldes.

#1 Tidligere ansøgning

Du har på et tidligere tidspunkt oprettet en ansøgning via Lendme’s portal og kan derfor ikke oprette en ny, før du kontakter vores kundeservice på telefon 7060 6262.

#2 Din medansøger har en tidligere ansøgning

Din medansøger er allerede registreret i en ansøgning hos Lendme. Hvis der er gået minimum tre måneder og medansøger gerne vil ansøge igen, kan I kontakte vores kundeservice.

#3 Du har byttet om på hovedansøger & medansøger NemiD link

Oplever du meddelelsen “CPR nummer stemmer ikke overens med dit NemiD", kan du desværre ikke gøre andet, end at påbegynde en ny ansøgning via nedenstående link

Ansøg om lån Udfyld kun én ansøgning og modtag tilbud fra flere banker. Gratis og uforpligtende. ANSØG NU

Hos Lendme går vi meget op i, at du får den bedst mulige oplevelse. Derfor sidder vi altid klar til at hjælpe dig med at indhente og sammenligne personlige tilbud fra vores 6 långivere .

Læs også Brug Lendme's kundeservice